قبل از انقلاب تا امروز با يك ميز و صندلي

 امام خامنه اي: همين بحث سبك زندگي و اسلوب زندگي به حسب نظر اسلام، اين در داخل بسيج مي تواند يك معيار براي خودشناسي باشد.

موضوع : اخبار بسيج , اخبار برگزيده

امام خامنه اي در ديدار با فعالين شجره طيبه صالحين فرمودند: "همين بحث سبك زندگي و اسلوب زندگي به حسب نظر اسلام، اين در داخل بسيج مي تواند يك معيار براي خودشناسي باشد" و مقام معظم ولايت بهترين الگوي بسيجيان عالم مي باشد. از اين رو پايگاه اينترنتي بسيج در سلسله مطالب "سبك زندگي، معيار خودشناسي بسيج" به بيان خاطرات و داستان هايي از ساده زيستي امام حاضر و امام راحل مي پردازد تا بسيج بتواند با خودشناسي كامل خود، براي اجراي فرامين ولايت و زمينه سازي ظهور و تشكيل حكومت جهاني اسلام توفيق يابد.

*************

زندگي شخصي آقا از سادگي و سلامت خاصي برخوردار است. اين سادگي به زندگي نزديكان ايشان نيز سرايت كرده است. آقا و فرزندانش اهل تجملات نيستند. همين اعتقاد آنان را از سوء استفاده از مقام و موقعيت بازداشته است. من اين سادگي را در منزل ايشان به تماشا نشستم.

روزي معظم لَه مرا به كتابخانه خود دعوت كردند، من در آن جا يك ميز ساده و قديمي ديدم. در كنار ميز نيز يك صندلي كهنه بود. آن ميز و صندلي مربوط به قبل از انقلاب بود. مقام معظم رهبري در كتابخانه ي ساده ي خود هنوز از همان ميز و صندلي استفاده مي كنند

آيت الله سيد محمود هاشمي شاهرود

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








برچسب ها : <-TagName->